Benutzername:   Passwort:   

Tatliaskim
Portal  FlashChat  Blog  Album  Benutzergruppen  Mitgliederliste  Suchen  FAQ  Guestbook  Profil  Registrieren
 Einloggen, um private Nachrichten zu lesen  Statistics  Links  Kalender  Downloads  Comments to your karma  Toplist  Recent topics  
vestito con il papillon
Users browsing this topic:kein registrierter, kein versteckter und kein Gast.
Registrierte Benutzer: Keine

Gehen Sie zu:    
  Neuen Beitrag schreiben   Auf Beitrag antworten Tatliaskim Foren-Übersicht » 2011 Albumler     
Vorheriges Thema anzeigenEmail to a Friend.Users who have viewed this topicSave this topic as a txt filePrintable versionEinloggen, um private Nachrichten zu lesenNächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
Banning

Apprendista
Apprendista

Iscritti

Banning is offline 

italy
BeitragVerfasst am: 18 Nov 2020 07:15:03 Antworten mit Zitat

Mijn bruiloft Balkl?nningar 2020 is minder dan een maand verwijderd en ik schatte gisteravond tegen mijn verloofde dat ik momenteel 70% gek ben. Ik hoop dat ik 23 juli haal zonder een volledig 100% gek niveau te bereiken. Het einde van het planningsproces is verreweg het ergste. Je raakt zo opgewonden voor de komende dag, maar je hebt 1.000.000 kleine dingen die je in de weg staan. Voorbij zijn de dagen van leuke taartproeverijen en het passen van mooie jurken. Nu blijf ik zitten met het plannen van de stoelenkaart (ugh), het betalen van de laatste aanbetalingen en niet zo geduldig wachten tot RSVP's terugkomen.

Leer van mij, Flair-vrienden, en stuur je uitnodigingen zodra dit menselijkerwijs acceptabel is. Geef uw gasten voldoende tijd om hun reacties te sturen, want u weet dat er een heleboel zal zijn die uw deadline overschrijdt. Op onze deadline hadden Abiti da sera we niet minder dan 20 onbeantwoorde RSVP's (veel gezien we in totaal maar iets meer dan 100 uitnodigingen hebben gestuurd). Wat is er mis met jullie? Weet je niet dat ik gek genoeg word zonder je te hoeven stalken voor een reactie? Weet je niet dat mijn bruiloft fantastisch gaat worden? Waarom is uw onmiddellijke reactie niet JA JA en JA ?? Oké, tirade voorbij.

Toen het tijd werd om onze respectievelijke gasten te stalken, aarzelde mijn verloofde. "Schat, moeten we?" "Schat, ik weet dat ____ komt zonder te vragen." Zucht, domme jongens. Het is 100% acceptabel om contact op te nemen met uw gasten en hen om een ??reactie te vragen. Het toont een inspanning van uw kant. Op die manier kun je, als ze de uiterste deadline missen (d.w.z. de dag waarop je de definitieve www.dylanqueen.ca nummers naar je locatie moet sturen), op zijn minst zeggen dat Vintage Trouwjurken je contact hebt opgenomen en het hebt geprobeerd. Het zal moeilijk worden om nee te zeggen tegen iemand die vraagt ??om na die deadline te komen, maar je handen zijn vastgebonden en vrij van schuld. Er kan geen "Nou, ik heb de datum verkeerd gelezen om te reageren" of enig ander excuus. We belden je, je was traag, dus nu moet je het feest van de eeuw missen. Oké, ik zou het misschien een beetje leuker kunnen zeggen dan dat, het hangt allemaal af van mijn gekke niveau op dat moment.

Groene bruiloften zijn al een paar jaar in opkomst en blijven groeien in 2020. Meer weddingplanners en koppels zijn ge?nteresseerd in het verminderen van onnodige verspilling op hun grote dag. Er wordt naar schatting 400 pond afval geproduceerd plus 63 TON CO2-uitstoot van elke bruiloft. Bij een gemiddelde van 2,3 miljoen bruiloften per jaar in de VS is dat 1 MILJARD pond afval dat per jaar wordt geproduceerd van bruiloften in de VS alleen. Het is behoorlijk schokkend als je naar die cijfers op papier kijkt, dus een milieuvriendelijke bruiloft is in de eerste plaats bedoeld om afval te verminderen. Afval verminderen is de eerste stap, vóór hergebruik en vervolgens recycling.

We begrijpen dat veel tijd en geld bij het plannen van een bruiloft in de details zit - en we snappen het. Maar je kunt nog steeds mooie details hebben en minder afval cre?ren. Hier zijn enkele handige tips voor het plannen van een milieuvriendelijke bruiloft:
Beperk het aantal bedrukte papieren items dat u hebt (menu's, plaatskaarten, enz.). Gebruik slechts één menu per tafel in plaats van individuele menu's. Gebruik stationair gemaakt van gerecycled materiaal of, nog beter, zaaipapier. Uitnodigingen die op zaaipapier zijn afgedrukt, worden op prijs gesteld, en in plaats van naar de vuilnisbelt te gaan, vraagt ??u uw vrienden om het zaaipapier te planten. Dit is iets leuks en unieks waardoor uw huwelijksuitnodigingen opvallen tussen de rest! Het belangrijkste is dat het een manier is om uw afval te verminderen en uw CO2-uitstoot te compenseren door iets nieuws te planten.
Kies lokaal geproduceerde voedingsmiddelen en dranken - zo lokaal mogelijk. Dit vermindert de hoeveelheid uitstoot die wordt veroorzaakt door het transport van die goederen. Bovendien steun je lokale bedrijven, wat altijd leuk is.
Bedenk bij het plannen van het menu hoeveel cursussen echt nodig zijn. Er wordt zoveel voedsel verspild tijdens bruiloften - mensen zijn opgewonden, druk, praten en dansen. Aan het eind van de avond worden er talloze borden weggegooid van niet opgegeten voedsel.
Moedig gasten aan om te carpoolen of een pendeldienst te regelen om iedereen te vervoeren.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Adv

BeitragVerfasst am: 18 Nov 2020 07:15:03

Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:   
  Neuen Beitrag schreiben   Auf Beitrag antworten Tatliaskim Foren-Übersicht » 2011 Albumler     
Seite 1 von 1

Sie können keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Sie können auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Sie können Ihre Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Sie können Ihre Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Sie können an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
Du kannst Dateien in diesem Forum nicht posten
Du kannst Dateien in diesem Forum nicht herunterladen

phpBB skin developed by: John Olson